Opći uvjeti

Tko smo mi
Adresa naše web-stranice je: http://centar-inpromo.hr.
Ovi opći uvjeti odnose se na korištenje internet prodavaonicu na području Republike Hrvatske i EU.
Korištenje ove web-stranice podliježe Izjava o privatnosti i politika kolačića.

Korištenje

Usluge Internet prodavaonice (kupnja uz uslugu dostave putem prodavateljeve Internet prodavaonice, kupnja sa uslugom preuzimanja u poslovnici „PickUp“ putem prodavateljeve Internet prodavaonice) dostupne su na internetskim stranicama. Stranice, kao i navedene usluge, korisnici mogu koristiti za privatnu i poslovnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema niže navedenim uvjetima i pravilima. Korištenjem Internet prodavaonice korisnik je suglasan i obvezuje se poštivati niže navedene uvjete i pravila. Iako prodavatelj nastoji pružiti najbolju moguću ponudu usluga, prodavatelj ne može garantirati da će usluge na Internet prodavaonici odgovarati potrebama svakog korisnika.

Izjava o korisniku

Korisnik je svaka pravna i fizička osoba koja se registrira, izvrši narudžbu i plaćanje u Internet prodavaonici.

Izjava o prodavatelju

Internet prodavaonica: centar-inpromo.hr/trgovina

Vlasnik prodavaonice je
Centar za inkluzivnu podršku i zapošljavanje INPROMO – HR 52 220 Labin, Istarska 1
T: 091 25 25 064 – M: ured@centar-inpromo.hr – IBAN: HR02 2485 003 1100 296 763 – OIB: 33247311936

u daljnjem tekstu: prodavatelj.

Prodavaonicu za isporuku svojih proizvoda može koristiti i tvrtka u 100% vlasništvu prodavatelja:

CENTAR ZA DRUŠTVENO PODUZETNIŠTVO d.o.o. za trgovinu, promet i usluge
Registriran: Trgovački sud u Pazinu
MBS: 130079874
MB : 4870131
OIB : 24158083990
Temeljni kapital: 2.654,45 EUR uplaćen u cijelosti
Žiro računi:
HR1224850031100299590, Croatia banka d.d.
Član uprave: Nataša Milohanović, zastupa društvo pojedinačno i samostalno

Sjedište:
Istarska 1, 52220 Labin, Hrvatska
Tel: +385 95 252 55 55
E-mail: shop@centar-dp.hr

Cijene

Cijene su izražene u eurima (EUR – €) i u njima je uračunat PDV.

Cijene mogu biti ažurirane više puta dnevno te se može dogoditi, zbog samog procesa ažuriranja ili naručenih količina, da cijena u poslovnici nije ista kao na internet prodavaonici. Dodatno, prodavatelj zadržava pravo u nekim slučajevima postaviti – imati, različite cijene proizvoda u prodavaonici i internet prodavaonici. Prodavatelj zadržava pravo bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode, kao i za određeni način plaćanja. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine.

Sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude. Iznimno u situacijama ukoliko je došlo do greške pri utvrđivanju cijene prodavatelj može odbiti isporučiti takvu narudžbu. Cijena za svaki proizvod utvrđuje se pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.

Proizvodi

Sve robe i usluge dostupne su na Internet prodavaonici kako je navedeno na stranici proizvoda. Ukoliko proizvod nije na zalihi prodavatelj će obavijestiti o istom kupca i po izvršenoj narudžbi javiti očekivano vrijeme proizvodnje i isporuke.

Slike i opisi

Prodavatelj pokušava biti što precizniji u opisu proizvoda, ali ipak ne može garantirati da su opis, slika i tehnički podaci proizvoda u potpunosti točni.

Zaštita podataka

Tajnost podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Time je omogućen siguran prijenos podataka i onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i stranice Internet prodavaonice.

Uvjeti kupnje i isporuke

Uvjeti kupnje i prodaje proizvoda putem Internet prodavaonice definirani su kroz sljedeće korake: registracija, narudžba, plaćanje, dostava, reklamacija/povrat robe.

Registracija

Kako bi se korisnik registrirao na Internet prodavaonicu mora biti punoljetan, odnosno ukoliko je maloljetan registraciju mora izvršiti uz privolu i suglasnost zakonskog skrbnika. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun, ili o promjeni obavijesti prodavatelja na naznačenu e-mail adresu.

Naručivanje proizvoda

Proizvodi se naručuju klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Proizvodi se smatraju naručenim kada kupac obavi cijeli proces naplate (Checkout proces). Po primitku narudžbe prodavatelj šalje obavijest korisniku o njenom zaprimanju na e-mail adresu kojom se korisnik registrirao.

Ukoliko korisnik ne primi takvu obavijest treba se prijaviti na Internet prodavaonicu, provjeriti jesu li u košarici proizvodi koje je naručio te ponoviti Checkout proces.

Prodavatelj se obavezuje isporučiti sve dostupne proizvode. Ukoliko neki (ili sve) proizvode prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti kontaktirat će telefonski i/ili putem e-maila korisnika kako bi dogovorili isporuku zamjenskog(skih) proizvoda ili otkazivanje narudžbe. Narudžbe kreirane na Internet prodavaonici nisu obvezujuće.

Otprema/dostava proizvoda

Korisnici mogu naručiti proizvode online na web shopu. Prodavatelj dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Dostava se obavlja radnim danima. Uslugu dostave proizvoda naručenih putem Internet trgovine obavljaju kurirske službe ili ponekad prodavatelj vlastitim dostavnim vozilima. Za sve narudžbe koje se dostavljaju putem službe GLS Croatia d.o.o., GLS šalje SMS poruku sa brojem pošiljke koju je moguće pratiti na linku za praćenje pošiljke na web stranicama GLS-a. Dostava je moguća isti ili idući dan od dana narudžbe (samo za određena mjesta), a uobičajeno u roku od jednog do tri radna dana od dana potvrde narudžbe. Iznos dostave može biti različit za različite proizvode, a može se vidjeti u detaljnom opisu proizvoda. Ukoliko se u narudžbi nalazi više proizvoda, naplaćuje se samo najskuplji iznos dostave za jedan proizvod iz košarice (vrijedi samo za dostave na području Hrvatske). Dostava se kod izrade narudžbe automatski uračunava u cijenu te je istaknuta na ponudi. Ukoliko kupac želi osobno preuzeti naručenu robu u poslovnici (Pickup opcija), dostava se ne naplaćuje. Prodavatelj trenutno ne dostavlja proizvode u sve ostale članice EU. Za ostale članice EU trošak dostave izračunava se naknadno nakon kreirane narudžbe i navedene napomene o stvarnom mjestu dostave izvan Hrvatske.

Preuzimanje narudžbe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (od izuzetka su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda). Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi mogu biti osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 24 sata po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. Fizičko oštećenje pošiljke mora biti prijavljeno na naznačenu e-mail u roku 24 sata od dana primitka pošiljke inače naknadna reklamacija neće biti uvažena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera – koje je isti vratio Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) prodavatelj ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. prodavatelj zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Zamjene, reklamacije i povrat proizvoda i prigovori

Povrat robe moguć je u roku od 14 dana od dana kupnje putem Internet prodavaonice ne navodeći za to razlog, sukladno članku 79. Zakona o zaštiti potrošača.

U slučaju povrata robe napominje se kako je sukladno članku 84. stavak 6 – Zakona o zaštiti potrošača, potrošač odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

U obliku Informativnog obrazca o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji (korisnici ga mogu pronaći ovdje), navode se prava i obveze potrošača, kao i obveze i prava trgovca u slučaju ostvarivanja prava korisnika na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji možete preuzeti niže.

Ukoliko narudžbu izvršava Centar za društveno poduzetništvo d.o.o. obrazac možete preuzeti niže:

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno članku 10. stavak 1 Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti u pisanom obliku:

  • putem pošte na adresu: CENTAR ZA INKLUZIVNU PODRŠKU I ZAPOŠLJAVANJE INPROMO, HR-52220 Labin, Istarska1
  • u prostoru udruge: Labin, Istarska1
  • na e-mail adresu: ured@centar-inpromo.hr

ili ukoliko ponudu dostavlja tvrtka u vlasništvu prodavatelja:

  • putem pošte na adresu: CENTAR ZA DRUŠTVENO PODUZETNIŠTVO d.o.o., HR-52220 Labin, Istarska1
  • u poslovnici: Labin, Istarska1
  • na e-mail adresu: shop@centar-dp.hr

Prodavatelj se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Potrošač treba uz prigovor dostaviti podatke za dostavu odgovora: ime, prezime, adresu ili e-mail

Online rješavanje sporova

Platforma Europske komisije omogućuje rješavanje sporova putem interneta.

Pristup platformi na poveznici: ec.europa.eu/consumers/odr

Povrat uplate

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, ili isporuke istovjetnih zamjenskih proizvoda, korisniku će se ponuditi proizvodi jednakih, ili sličnih, karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat sredstava u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji, na račun korisnika s kojeg su sredstva uplaćena.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Ispunjenje ugovora

Članak 47. Zakona o zaštiti potrošača

(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ugovora, ovoga Zakona i propisa kojim se uređuju obveznopravni odnosi.
(2) U slučaju materijalnog nedostatka na robi na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe propisa kojim se uređuju obveznopravni odnosi o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.
(3) Ako trgovac ili proizvođač daje komercijalno jamstvo, dužan je ispuniti obveze uređene propisom kojim se uređuju obveznopravni odnosi o komercijalnom jamstvu, kao i obveze preuzete takvim jamstvom.
(4) Materijalni nedostatak na robi i neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka.
(5) Ako se materijalni nedostatak na robi pojavi u roku od godine dana od dana prijelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja predujmljuje trgovac, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.
(6) Iznimno od stavka 5. ovoga članka, trgovac predujmljuje troškove vještačenja, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja, ako je ugovorom o kupoprodaji robe s digitalnim elementima ugovorena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge:
– tijekom određenog razdoblja, a nedostatak digitalnog sadržaja ili digitalne usluge se pojavi u roku od dvije godine od dana prijelaza rizika na potrošača i trgovac smatra da nedostatak nije postojao tijekom razdoblja isporuke
– na rok dulji od dvije godine, tijekom kojeg se pojavio nedostatak digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, a trgovac smatra da nedostatak nije postojao tijekom razdoblja isporuke.
(7) Ako se neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom kojim je ugovorena jednokratna isporuka ili niz pojedinačnih isporuka pojavi u roku od godine dana od dana prijelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da neusklađenost u tom trenutku nije postojala, troškove vještačenja predujmljuje trgovac, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.
(8) Iznimno od stavka 7. ovoga članka, ako je ugovorom predviđena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge tijekom određenog razdoblja, a neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge se pojavila tijekom razdoblja unutar kojeg se digitalni sadržaj ili digitalna usluga isporučuje u skladu s ugovorom i trgovac smatra da neusklađenost nije postojala u tom razdoblju, trgovac predujmljuje troškove vještačenja, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.
(9) Ako se materijalni nedostatak na robi ili neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom pojavi nakon isteka roka iz stavka 5. ovoga članka, ali ne kasnije od dvije godine od dana prijelaza rizika na potrošača, troškove vještačenja predujmljuje potrošač, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.

Rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji

Članak 48. Zakona o zaštiti potrošača

(1) Osim ako je drukčije ugovoreno, trgovac je dužan ispuniti ugovor o kupoprodaji bez odgađanja, a najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora.
(2) Ako trgovac ne ispuni ugovor u roku iz stavka 1. ovoga članka, dužan je o tome, bez odgađanja, pisanim putem obavijestiti potrošača.
(3) Potrošač ima pravo na raskid ugovora samo ako je dao trgovcu naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora, osim ako iz okolnosti slučaja proizlazi da trgovac neće moći ugovor ispuniti niti u naknadnom roku.
(4) Odredbe ovoga članka ne odnose se na ugovore o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neutvrđenoj količini, ugovore o isporuci toplinske energije niti na ugovore koji imaju za predmet digitalni sadržaj koji se ne isporučuje na materijalnom nosaču podataka.

Marketinške aktivnosti

Prodavatelj zadržavamo pravo ponude različitih promotivnih aktivnosti različitim kupcima Internet prodavaonice.

Intelektualno vlasništvo

Sadržaj Internet prodavaonice je zaštićen. Prodavatelj ostvaruje jedinstveno pravo na korištenje predmetnog sadržaja. Za svako komercijalno korištenje sadržaja na stranicama Internet prodavaonice morate prethodno kontaktirati prodavatelja te za to dobiti pisano odobrenje.

Povezane internet stranice

Web stranice Internet prodavaonice mogu uključivati linkove na druge internet stranice. Materijali na tim stranicama su izvan kontrole prodavatelja. Korisnici na njih pristupaju na vlastitu odgovornost i rizik.

Dio web stranica Internet prodavaonice može biti predviđen za oglašavanje. Oglašivači odgovaraju za objavljene materijale, odnosno da ti materijali budu usuglašeni sa zakonskim normama i pravilima. Prodavatelj ne odgovora za bilo kakve pogreške i nepravilnosti spomenutih marketinških materijala.

Dostupnost Internet prodavaonice

Pristup na internetske stranice Internet prodavaonice ponekad može biti otežan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje ćemo nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Način plaćanja

Načini plaćanja za narudžbe robe putem web shopa / Internet prodavaonice:

  • Credit card / debit card – Mastercard, Maestro, Visa, Diners karticama svih banaka – jednokratno plaćanje. Prodavatelj koristi sustav WooPayments i Stripe za naplatu putem bankovnih kartica te putem servisa Google Pay, Apple Pay i WooPay radi povezivanja izvršene uplate s bankovnim računom prodavatelja. Plaćanje putem ovog načina uključuje nekoliko dana rezervacije plaćenih sredstava od pružatelja usluge i/ili kartične kuće i/ili banke (transakcije je “na čekanju”) te prodavatelj evidentira plaćanje kada sredstva prestanu biti “na čekanju” budu i raspoloživa su prodavatelju za naplatu/raspolaganje istima. Za plaćanje ovim načinom potrebno je da kupac upiše podatke s kartice u za to pripadajuća polja na stranici Blagajna.
  • Izravni bankovni prijenos – Uplata po ponudi – internet bankarstvom, uplatnicom u banci ili virmanom – jednokratno plaćanje. Ukoliko korisnik kupnju želi obaviti plaćanjem po ponudi, narudžbu može kreirati putem web shopa i odabrati opciju plaćanja – Izravni bankovni prijenos. Nakon što korisnik odabere proizvode koje želi naručiti te potvrdi narudžbu, povratno na e-mail adresu dobit će automatski ponudu s točnim iznosom i uputom za uplatu. Narudžbu će provjeriti web shop administrator te kontaktirati korisnika. Ukoliko su naručeni proizvodi raspoloživi web shop administrator ih rezervira do evidencije uplate. Roba se šalje nakon što uplata bude vidljiva na računu prodavatelja (provjerava i obrađuje web shop administrator).

Sudski sporovi

Sjedište prodavatelja je u Republici Hrvatskoj. Pravni sporovi koji mogu nastati, kao posljedica korištenja ovih Internetskih stranica (osim ako posebnim ugovorom nije drugačije navedeno) u nadležnosti su mjesno nadležnog suda prema mjestu sjedišta prodavatelja, i rješavaju se u skladu s pozitivnim propisima Republike Hrvatske. Korištenjem ovih Internetskih stranica Krajnji korisnik pristaje da je bilo koji spor ili zahtjev, proizašao iz, ili koji je u vezi s ovim Općim uvjetima poslovanja ili u vezi s njihovim provođenjem, te poslovnim odnosima sa prodavateljem, u nadležnosti mjesno nadležnog suda prema mjestu sjedišta prodavatelja.

Skip to content